FANDOM

Natal Microcosm.jpg

Wszechswiat Nemezis

"Wszechświat Nemezis" to ogromna przestrzeń znajdująca się w Kwadracie Delta 000. Jest taże nazywana "Wszechświatem Bram Czaso-Przestrzenii" albo "Świat, który stworzył świat". Posiada taką nazwę, dlatego, że tam właśnie narodziła się Wielka Istota, Nemezis. Ten świat wzbudzał zainteresowanie wśród poszukujących przygód, lecz był także powodem ich śmierci. To wszechświat, który znajduje się w środku Wszechświata BIONICLE, gdzieś w najgłębszym zakątku wszechświata. Tam istnieją tzw. "Bramy Czaso-Przestrzenne". Pozwalają one na podróże w czasie i w przestrzenii. Podobno tam się znajduje Wielka Istota. Został stworzony właśnie przez nią. Istnieją także przypuszczenia, że znajduje się też statek Votrian, "Infernia". Niektórzy mówią, że właśnie stąd wydostała się Fala Energetyczna, która zmieniła istoty w Ixanian.

Miejsca i obiekty Edytuj

  • Infernia - legendarny statek Votrian.
  • Czarna Dziura - miejsce, w którym powstał Nemezis. Kiedy Dziura za kilka miliardów gwiezdnych cykli stanie się złota, to znak, że dojdzie do Ogromnej Fali Energetycznej.
  • Brama Czaso-Przestrzenna - portal, który pozwala na podróże w czasie i w przestrzenii. Zazwyczaj jest objawiany jako wyrwa.
  • Wielkie Jądro - lokalizacja znajdująca się w środku tego wszechświata. Podobno jest miejscem osiedlenia się Votrian.
  • Nieznana lokalizacja - miejsce, w którym jest pusto.

Legenda Edytuj

Zazwyczaj krążą o niej legendy:

Legendy mówią, że tam, gdzieś tam, istnieje legendarna istota, która stworzyła wszechświat. Ale prawdziwy sekret kryje się gdzieś w najgłębszym zakątku wszechświata. W świecie, który stworzył świat. W początku wszystkiego...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki