FANDOM

Autor: Kostex

Wielki Bóg nie jest stworzycielem Wszechświata Lakoro, lecz właśnie tym uniwersum (jak Mata Nui). Gwiazda Lakoro jest w jego głowie, a planety Biokoro i Lakoro są w jego klatce piersiowej. Resztę jego ciała stanowią pasy planetoid, komety i Niezamieszkana Planeta.

Historia Edytuj

Bardzo dawno temu powstał duch, który stworzył sobie przeogromne ciało, a w środku gwiazdę, asteroidy i planetę, którą potem nazwał Gannanes na cześć Wielkiego Ducha. Nie stworzył na niej wiele życia, tylko próbne Rahi. Jednak potem powstali Piraka, Makuta i inne złe eksperymenty. Lakoro więc stworzył drugą planetę, Bara Gori Magnus i stworzył masowe życie. Kilkadziesiąt tysięcy lat później opuścił ją i stworzył Matoran itp. na pierwszej planecie. Zaraz potem stworzył planetę Biokoro i na niej trochę odmiennych Matoran, Rahi, itp.

Imię Edytuj

Jedyną osobą, której Lakoro wyjawił swe imię był wielki tytan Gannanes. Wielki Bóg w formie ducha opowiedział mu swą historię i wyjawił imię. Powiedział: Historię mą mógł będziesz wyjawić wówczas dopiero, kiedy rok stutysięczny nastąpi, więc za lat osiemdziesiąt pięć tysięcy, nawet w duszy postaci. Otóż moc ducha daję Tobie... i zniknął z oczu tytana obdarowując go mocą. Kiedy Gannanes wyruszył na jednąz planet, nazwał ją Lakoro na cześć Wielkiego Boga. Jednak zginął w bitwie na Biokoro. Teraz wyjawił się Turaga jako duch i powiedział im o Lakoro i Berle Avohkii utraconym w walce na Biokoro, gdzie zginął. Teraz wysłana jest po nie drużyna Khanuiego, a tam w postaci ducha zjawi się im Gannanes (i może nawet sam Lakoro...)

Wielkość Edytuj

Lakoro jest dużo większy niż Mata Nui, ponieważ Lakoro ma w sobie planety, gwiazdę, asteroidy itp., a MN wyspy.

Trivia Edytuj

  • Kalendarz Matoran istnieje od powstania Biokoro (ok. 100.000 lat), tak samo na Lakoro. Agori mają teraz rok 150.000. Makuta i DH mają kalendarz z początków wszechświata. Mają obecnie rok 160.000.

> Wkrótce więcej informacji... - Kostex <

Więcej z Fandomu

Losowa wiki