FANDOM

"Plan na Szturm"
Brak obrazka
Seria Opowieści Weraxa
Główny bohater Techno-Toa, Ixanianie,
Zakon Mata-Nui
Miejsce akcji Zya-Nui, Techno Nui
Autorzy Werax
Długość: jeszcze nieznana

  • TECHNO-NUI, KOLOSEUM, GODZINA 12:22. Drużyna Techno-Toa wraz z Drastinem i z Sardranem i Zakon Mata Nui spotkali się w Koloseum i obmyślali plan najazdu na Zya-Nui. Mijały godziny, gdy myśleli, jak najlepiej zaatakować. Gdy wydawało się, że się nie uda, Amunirt wpadł na pomysł i znikł. Po paru sekundach wrócił z małą, trójwymiarową repliką Zya-Nui, na której była baza Ixanian.
  • Może zrobimy tak? Wyobraźmy sobie, że Ussale to my jako piechota ziemna, a Gukko to my i Jetraxy. Wiemy też, że twierdzę ochrania bariera. Sądzimy, że Ignitron ma tajną broń. Więc, drużyna powierzchniowa pierwsza odpali ogień w stronę twierdzy jako sygnał do ataku. Wtedy my lecimy na Jetraxach i atakujemy. Ćwierć z nas tworzy szyk bojowy i atakuje boczny generator, ktory tworzy pole siłowe. Gdy grupa to zrobi, my utworzymy szyk bojowy. Jeden z nas musi wlecieć przez tą dziurę -kontynuuje Amunirt, wzkazując na małą dziurę za Twierdzą. -która prowadzi do podziemia Zya-Nui. W nich jest główny reaktor sterujący wyspą. Wtedy ten wybrany strzeli z Miotacza w ten generator, przez co uniemożliwi wrogowi sterowanie nad wyspą. Jako to się stanie, wszystkie Jetraxy odpalają torpedy Energetisowe i miażdżą twierdzę.
  • Hmm, to się może udać, Amunirt - powiedział Phoenix. - jak na to wpadłeś? Jako Matoranin, zawsze byłem niezły w opracowaniach planu. Helryx, liderka Zakonu zgodziła się na ten plan, jak i Techno-Toa. Hej, Sardran, a ty też myślisz o tym? - zapytał Karothat, ale Sardran nie było.
  • Sardran był na zewnątrz i rozmawiał przez komunikator ekranowy ukazujący oblicze Ignitrona. I jak? -zapytał się Ignitron.
  • Panie, plan działa. Już niedługo świat będzie nasz. Ale wróg wie o głównym generatorze pola. Proponuję zmienić plan. -odpowiedział Sardran.
  • Dobra robota,... (Schockwave zmienia maskę Toa na prawdziwą) Schockwave! - odpowiedział Ignitron i wyłączył ekran. Okazuj się, że Sardran był tak naprawdę Ixanianem o imieniu Schockwave, który mógł zmieniać swą toższamość. Gdy zamknął komunikator, wsiadł na swój pojazd i odleciał na Zya-Nui.
  • Tymczasem na Zya-Nui, w głównym pomieszczeniu była cała armia Smokozaurów i Pterodonów. Oprócz nich była także Duplikacyjna Armia Wojowników. Było ich więcej, niż Zakon i Techno-Toa razem wzięci - było ich 3 razy więcej. Lider Ignitron poszedł do hangaru, gdzie było aż 50 Jastrzębich Jeźdzców. Jak tam? -zapytał. Jastrzębi Jeźdzcy są gotowe. Armia Duplikacyjnych Wojowników może w każdej chwili wyruszyć. -odpowiedział Retsal. Doskonale. Uderzymy ich, gdy zmiażdżą pole.-powiedział Ignitron. Co?? Jeżeli nie wyślemy Jeźdzców wcześniej, to oni nas rozgromią. - powiedział zdenerwowany Retsal. Śmiesz się sprzeciwiać?! -powiedział groźnie Ignitron, wymierzać w Retsala Miotaczem. Nie, panie. Jeźdzcy wystartują na twój sygnał - odpowiedział Retsal, zakłopotany i wrócił do pracy.
  • Tymczasem na Techno-Nui, w Le-Techno budowa Jetraxów 2.0. zakończyła się. Techno-Toa i Zakon Mata-Nui z Elitarną Strażą wsiadła na Jetraxy i ruszyła na Zya-Nui.

Ciąg Dalszy Nastąpi...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki