FANDOM

"Ostatnia Walka, część 3"
Brak obrazka
Seria Opowieści Weraxa
Główny bohater Techno-Toa, Ixanianie,
Zakon Mata-Nui
Miejsce akcji Zya-Nui
Autorzy Werax
Długość: jeszcze nieznana

  • W DRODZE DO TECHNO-NUI, GODZINA 23:11. Gigantyczny robot Z.Y.A. zmierzał w kierunku Techno-Nui. Zanim to się działo, parę lat wstecz Ignitron i jego słudzy przebudowali wyspę i stworzyli potężną mega-bombę. Obecnie Thunder, Retsal, Kadim, Legerox, Techno-Toa i Zakon próbowali rozwalić, jak go określił Amunirt "Puszkę śrubek". Kiedy Legerox i Thunder chcieli zaatakować głowę, nagle zza głowy robota wysunęły się działa o paskudnym kalibrze. Legerox zmienił swą twarz na "Random". Niech to licho! - krzyknął Legerox i w tym momencie energia dział całkowicie pochłonęła bardzo lojalnego sługę i trój-osobowego wariata. No super! Kolos kieruje się na Zya Nui, Samuraj i kobitka walczą z Ignitronem, a klony Storma zwiewają. Chyba wszechświat dostał świrka!! - krzyknął Todbuk.
  • Nie ruszaj się Ignitronie! W imieniu Techno-Nui i innych, jesteś aresztowany! - wrzasnął Samuraj. Ignitron użył działa plazmowego i strzelił w Bladarę, ale odbiła strzał swym pociskiem i teraz promień rozwalił panel kontrolny, przez co Ignitron wrzasnął: Czy ty wiesz, co zrobiłaś?! Rozwaliłasz panel sterowania! Za chwilę wybuchnie! Mówiąc to, na tablicy rozdzielczej pojawił się licznik czasowy. Ekplozja zacznie się za 11 minut!!! Ooo, chyba trzeba stąd zwiewać. - powiedział Samuraj i zanim zdążył dogonić Bladarę, Ignitron chwycił go za kostki i uniemożliwił mu plan. Samuraju! - krzyknęła Bladar i zanim zamierzała zrobić krok, Samuraj krzyknął: Uciekaj, Bladaro! Tu jest zbyt niebezpiecznie! Uciekaj, ja się zajmę z Ignitronem! Bladar wstrzymała oddech. Chyba Samuraj za mocno dostał w głowę! Rozkazuję ci stąd uciekać, Bladaro! To jest ROZKAZ!! - krzyknął Samuraj, teraz na serio. Bladar spełniła rozkaz i uciekła z pola rażenia, a Samuraj chwycił Ignitrona i powalił go o ścianę. To już koniec, Ignitronie! Wojna się skończyła! Możesz być w więzieniu, albo zginiesz z mojej ręki! - powiedział Samuraj. Nic z tego, zdrajco. Dopóki mam Złoty Dysk, nie dorwiesz mnie - odpowiedział Ignitron. Gdy skończył mówić, Samuraj sięgnął za plecy i na oczach Ignitrona ujawnił się Złoty Dysk! Jak go zdobyłeś?! - krzyknął Ignitron. Widać praca dla ciebie miała jakieś plusy. - powiedział Samuraj i rzucił Złoty dysk do góry. Potem użył laserów i zniszczył Dysk. NIEEEEEE!!! - wrzasnął Ignitron i strzelił ze swego działa i Samuraj został pozbawiony dłoni. Kiedy Ignitron chciał zadać ostateczny cios, Samuraj uchylił się i dźgnął swym mieczem w Ignitrona. Tak jak mówiłem, Ignitronie... wojna się skończyła. - powiedział Samuraj i opuścił główną sterownię.
  • Tymczasem Zya-Nui zbliżała się do Techno-Nui, ale stało się coś dziwnego. Zanim ZYA strzelił, działa zgasły, a sam robot miał niewielkie eksplozje. Wtedy z niego wyleciała Bladar i zapytała Helryx: Ej, czy widziałaś Samuraja?. Odpowiedź była negatywna. Wtedy robot upadł na morze i eksplodował. Bladar wrzasnęła i nagle z eksplozji niczym kometa wyleciał Samuraj. Bladar poleciała do niego i go uścisnęła. A gdzie Ignitron? - zapytał się Retsal. Obawiam się, że on zginął. - odpowiedział Samuraj. Skoro tak, to może sprzymierzymy się z wami - zaproponował Kadim. Samuraj, Phoenix i Helryx się zgodzili i wrócili na Techno-Nui.
  • Tymczasem w szczątkach Zya-Nui nic nie było, jedyne co było, to kura śmieci i metali. Nagle z jednego stosu wyłoniła się rka Ignitrona, potem głowa,szyja, aż w końcu ciało. Postanowił raz na zawsze rozprawić się z Toa. Ale zanim chciał wyruszyć, nagle zobaczył tabliczkę z informacjami. Gdy władca Ixanian się uśmiechnął, powiedział: Skoro Wasp jest Kluczem Czasu i Przestrzenii, to może On będzie mym planem...

CDN...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki