FANDOM

"Ogień zwalczaj Ogniem"
Brak obrazka
Seria Opowieści Weraxa
Główny bohater Techno-Toa, Ixanianie,
Zakon Mata-Nui
Miejsce akcji Zya-Nui
Autorzy Werax
Długość: jeszcze nieznana

  • WYBRZEŻE ZYA-NUI, GODZINA 19:00. Drużyna Techno-Toa i Zakon Mata-Nui walczyli na Zya-Nui z Duplikacyjną Armią na Jetraxach. Okazało się, że Jetrax Waspa został skopiowany i użyty w złym celu. Gdyby było tego mało, to Ixanianie skopiowali różne istoty i napełniały duplikaty złem. Karothat strzelał ze swego miotacza w Duplikaty, ale oni byli na to przygotowani i uaktywnili tarcze.
  • Hej, to nie fair! - ryknął Toa Ognia i strzelał. Gdy grupie wroga udało się ponownie odparować atak, Karothat nieźle się wkurzył: Dobra, czas użyć broni większego kalibru! Mówiąc to, użył zaklęcia Spoxo, by stworzyć Miotacz Energii. Wtedy z miotacza wystrzelił strumień energii, który zniszczył dwa Jetraxy wraz z Alternatywnym Matau i Alternatywnym Bitilem. To się nazywa zabawa!! - krzyknął podekscytowany Todbuk i użył swej zdolności kopiowania i skopiował samego siebe. Teraz zamiast jednego było sześciu Todbuków. Pora złowić parę rybek -powiedział oryginalny Todbuk. Na ich celownik była brama do Twierdzy. Ale Duplikaty Piraka strzelili w Jetraxa, przez co klony nie spadły. Teraz się wkurzyłem!- krzyknął Todbuk. Wtedy kopie Todbuka użyły Karabiny Kamienii Świetlnych i razem zestrzelili całą gang. He, he, ósemka pozamiatana! - krzyknął Todbuk. Przestań się nawijać i bierz się do roboty!- wkurzył się Phoenix.
  • Tymczasem we wnętrzu wyspy długim korytarzem pędził Wasp na Jetraxie. Już niedaleko. -myślał Toa Światła. Wtedy coś w niego uderzyło. Toa odwrócił głowę i zobaczył ponad 22 Pterodonów i trio Duplikatów: Teridaxa, Vakamę Hordika i Roodakę. Świetnie, jeszcze ich tu brakowało -powiedział smętnie wasp i ruszył w kierunku generatora.
  • Tymczasem na wyspie Zya-Nui Brutaka i Axonn walczyli ze swoimi Duplikatami na ziemi. Czas na szoł! -krzyknął Brutaka, i uniósł swój miecz, poczył ruszył na swą kopię. Walczył z nim tak długo, że się zmęczył i opadł na ziemię. Kiedy kopia Brutaki chciał go zabić, wtedy na jej twarzy pojawiła oznaka zdziwienia, po czym upadł na ziemię. Okazało się, że miał na placach topór Axonna. Strażnik Maski pomógł Brutace wstać. Dzieki stary. - powiedziała Brutaka. Od tego są przyjaciele. - powiedział Axonn, który nie wiedział, że jego kopia cicho się zblizała, by rozerwać oryginał. Na szczęście Brutaka to zauważył: Axonn, w dół! - krzyknął przyjaciel i wtedy nagle na zbroi Duplikatu Axonna pojawił się sztylet Brutaki, przez co kopia została zniszczona. Umiesz kontrolować nawet swą broń?? -zdziwił się Axonn. Wiedział, że Brutaka mógł kontrolować sztylety, które były umieszczone pod ramionami Brutaki, ale kontrolowanie Obrotowego Ostrza? Parę dni spędzonych w Dole mnie trochę nauczyły - odparł Brutaka i uśmiechnął się do Axonna. Wtedy się odwrócili i zobaczyli Vezona i Fenrakka.
  • Tymczasem w powietrzu trwała walka. Bladarze i Omega Samurajowi udało się wyważyć drzwi do komnaty Ignitrona, gdzie czekali właśnie Ignitron i Sardran! Sardran? Czemu pracujesz dla tego gościa? - krzyknął Omega. Na niektóre pytania nie ma... - powiedział chłodno Sardran i zmienił swą twarz na prawdziwą - ...Odpowiedzi. Toa Ziemi się przeraził. Ten Toa był Schockwave'm! Schockwave! Mogłem sie tego spodziewać! Któż by inny mógł zwiać po ujawniemiu naszych planów! - ryknęła Bladar. Chciała zaatakować zdrajcę, ale nagle ściana została wywarzona. Ixanianie i Toa odwrócili się i zobaczyli szóstkę wojowników wyglądających tak samo. Gdy kurz rozwiał się, okazało się, że to był Storm ze swą bandą! Storm, jeśli wróciłeś po to, by mi służyć, to popełniłem gruby błąd. - powiedział Ignitron. Ja chcale nie wróciłem na twe rozkazy. - odpowiedział Storm i wtedy gestem dłoni kazał swym podwładnym się zbliżyć. Każdy wyglądał tak samo, tyle, że każdy miał inny kolor. Wróciłem po to, by przejąć pałeczkę lidera Ixanian. - dokończył Storm...

Ciąg Dalszy Nastąpi...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki