FANDOM

"Światło Kontra Cień, część 2"
Brak obrazka.jpg
Seria Opowieści Weraxa
Główny bohater Ignitron i Wasp
Miejsce akcji Techno-Nui
Autorzy Werax
Długość: jeszcze nieznana

  • TECHNO-NUI, GODZINA 0:10. Dwaj wojownicy, Ultimate Nui i Ignitron patrzyli na siebie. O nie, nie myśl sobie, że będąc 10-stopowym dziwadłem, mnie pokonasz. - powiedział Ignitron. To nie siła i Mrok prowadzą do zwycięstwa. Do zwycięstwa potrzeba jeszcze odwagi, waleczności i miłości. A ty jesteś zepsutym Ixanianem do szpiku kości! - ryknął Ultimate Nui. Taaak, to pokażę ci, kto jest bardziej zepsuty! - krzyknął Ignitron i wystrzelił mroczną rękę w kierunku Wielkiego Ducha. Ale Ultimate Nui tylko złapał swą ręką Rękę Cienia i rzucił nią jak biczem. Powodzenie murowane - dodał Ignitron i wystrzelił z pancerza kulę energii. Potężna sfera uderzyła Ignitrona i posłała go o kilometr w tył. Ignitron był już osłabiony. Nie... myśl..., że... mnie... pokonałeś. - wydyszał Ixanianin. Na wypadek, gdybym nie zabrał twojej maski, wziąłem to - i pokazał Ultimate Nui to coś. To była mała kapsuła, w której spoczywała połowa iskry Storma i połowa iskry Techno-Nui! CO??!!! - krzyknął Ultimate Nui. Widzisz, zanim wyspa wybuchła, zdołałem zabrać iskrę Storma. Co do iskry Techno-Nui, to, gdy byłem już Ixanianem, wprowadziłem Techno-Nui w sen. Gdy był w stanie uśpienia, zabrałem jego iskrę. Teraz, kiedy złączę dwie Iskry z moją Iskrą, to będę potężny - odpowiedział spokojnie Ignitron. Wtedy rozerwał kapsułę na dwie części, a dwie Iskry lewitowały nad ziemią. Ignitron wziął je i wtedy jego pancerz się otworzył, ukazując jego iskrę. Nagle wsadził obie iskry do swojej i wtedy wrzasnął. Z każdym nano-plikiem rósł coraz bardziej i bardziej, a co gorsza, przechodził transformację! Z jego pleców wystawały kolce, jego ciało przybierało inną barwę, a jego moc zwiększała się 10-krotnie. Gdy się to skończyło, Ignitron był już wysoki niż Ultimate Nui!!
  • Udało się! Stałem się tym, kim chciałem zostać! Stałem się... WIELKIM DUCHEM!!!! - wrzasnął Ignitron. Teraz, kiedy mój plan się powiódł, mogę rządzić Wszechświatem! To już koniec z Ignitronem! - ryknął Ixanianin. Tak, to jak się będziesz nazywał? - zapytał kpiąco Ultimate Nui. Od teraz będę nosił imię najpotężniejszego wojownika. Wojownika, który przejął stare ciało dowódcy Maximali. Nazywam się... OPTYMALNY MEGATRON!!!! - wrzasnął Ignitron. Megatron? - zdziwił się Ultimate Nui. Taaak. A to próbka mojej siły. - powiedział Megatron i wystrzelił wielki promień w kierunku wyspy oddalonej od Techno-Nui. Po chwili całą wyspę otoczyła poświata, gdy światło zgasło - wyspy już nie było. Megatron jednym atakiem zniszczył całą wyspę. Zbyt dużo krzywd wyrządziłeś. Najpierw Matoranka Zet, póżniej Matoranie z Retiany. - krzyknął Ultimate Nui i z całą siłą natarł się na potężnego Ignitrona.
  • Tymczasem na szczątkach Zya-Nui trwała walka pomiędzy Gavlianą z gatunku Vortixx, a jej wrogiem, Thundercrash. Obie kobiety starły się ze sobą. Widać nadal pracujesz dla tych Matoran - zakpiła Thundercrash. Nie pracuję, tylko ochraniam - odpowiedziała Vortixx i wzięła Thundercrash za głowę. Podeszła do wody i wsadziła głowę Thundercrash do wody. Jej wróg wyrywał się, ale Vortixx trzymała ją mocno. W końcu złapała Gavlianę za jej piersi i wraz z nią wpadła do oceanu. Ha, teraz ciekawe, jak mnie pokonasz. Będziesz mnie łapała, jak Ussal - zakpiła Thundercrash. Wiesz, może lubię piękne dziewczyny, które wyglądają pięknie pod wodą, ale ty bijesz je na głowę. - odpowiedziała Gavliana i jej ręka zmieniła się w trzy macki, które schwytały Thundercrash - jedna za nogi, druga za ręce i talię, a trzecia za szyję. Wtedy Thundercrash zaczęła się dusić i wypaplała kilka słów: Co chcesz ze mną zrobić. Vortixx odpowiedziała: Będziesz moją niewolnicą i będę cię torturować każdej nocy pod wodą - i wypłynęła na powierzchnie wraz z nieprzytomną wojowniczką. Wtedy nadleciał helikopter. Drzwi się otworzyły i Gavlianę zauważyły dwie inne kobiety - Loria i Gardia. Wciągnęły swoją towarzyszkę do samolotu, wraz z nieprzytomną Thundercrash. Zamknęły drzwi i helikopter znikł.

Koniec... ale czy na pewno?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki