FANDOM

Toa Ghost to drużyna pod przywództwem toa Nirutha

Historia powstaniaEdytuj

Niruth,Selfer,Mirenti,Ortah,Wistile i Uftraz wyruszyli na Krita-Nui łódką Selfer, matoranin lodu zauważył Gwiazdę Życia, jego przyjaciel, Uftraz- matoranin powietrza powiedział że jest piękna, a Niruth- niedoszły toa ognia zażartował, żeby uważali, bo ta gwiazda na nich spadnie. I tak się stało. Lecz byli już u Krita-Nui. Niestety, ale nie mogli znależć Oratha, ich toa kamienia. Chwilę po tym Selfer znalazł go- ale bez nóg, martwego.

Dalsze losyEdytuj

Po powrocie z Krita-Nui wrócili na Nire-Nui- ich rodzinną wyspę, lecz zastali ją w zupełnie innym stanie, niż jak ją chwilowo opuszczali. Była zniszczona, pełna wody mutagennej. Nagle kawałek metalu pod Niruthem się zapadł, razem z innymi toa wpadli do mutagennej wody. Ledwo z tego uszli z życiem, gdy spojrzeli na siebie, zauważyli, że muszą przyzwyczaić się do nowych ciał. Część z nich miała swoje maski w trochę innej formie, ci którzy byli w tej wodzie dłużej, mieli głowy Rahkshi. Zauważyli, że wyspa kompletnie się zawala. Musieli wrócić na swoją małą, matorańską łódkę.

Toa Ghost
Brak obrazka
Typ Toa
Lider Niruth
Charakterystyczne Wcześniej-Brak,Teraz zmutowane maski, głowy Rahkshi
Wrogowie Niszczyciele Przeznaczenia
Status Większość żyje
Miejsce pobytu Sedeia
Potęga: 25

Więcej z Fandomu

Losowa wiki