FANDOM

Autor: Warox

Teran Magnus
Teranus.gif
Typ Planeta
Teren głównie roślinny, kiedyś pustkowie
Stwórca brak
Mieszkańcy różne
Stan istnieje
Populacja: 11000

Teran Magnus teraz to roślinna planeta, lecz kiedyś to było pustkowie.

Historia Edytuj

Dzieśęć milionów lat temu planeta powstała, planeta była ognisto ziemną kulą. Po tyśącu lat zamieniła się w ciemno szare pustkowie, wtedy pierwsi mieszkańcy narodzili się. A potem po dzieśęciu latach zarosła trawą i dzikimi dzewami, wtedy było już dużo mieszkańców.

Wielkie zlodowacenie Edytuj

Po czternastu terańskich latach (42 naszych lat), planeta zaczeła zamarzać, a wszystko to przez wybuch wulkanu Witrix który zaburzył eko system. Miasto ognia "wygasło" i połączyło się z lodowym miastem Grejden. Członkowie ognistych miast i wiosek przenieśli się na nowe tereny, woda zmieniła kolor na jasny niebieski, a liście na biały. Dzieje się tak co każde 42 terańskie lata (126 naszych lat).

Ważne zdarzenia to Rozrost i technimation.

Technoligia Edytuj

Na Teran Magnus jest wysoki stopień technologi. Są zawansowane środki przekazu wiadomości i rozrywki, zawansowana elektronika i różne maszyny . Pojazdy napędzane są Winratem. Głównymi pojazdami bojowo-latającymi są Mroczne Orły. Wolfy uwielbiają naturę, więc głównym sposobem tworzenia energii są plantacje słoneczne, wietrzne i elektromnie wodne.

Pojazdy Edytuj

Obrotnne i atakujące

Mieszkańcy Edytuj

Pierwszymi mieszkańcami byli Wolfy wtedy było szare pustkowie. Obecnie na Teran Magnus żyją Wolfy, zwierzęta, Armia Voraxów, Rebox.

Zwierzęta Edytuj

Krajobraz Edytuj

Woda ma jasny niebieski odcień, ziemia i piach są ciemno szare, a drzewa jasno szare z białymi liściami.

Ważne miejsca Edytuj

Inne miejsca Edytuj

  • Dolina siedmiu księżycy
  • Płomienne skały
  • Kanion energi
  • Góra czarnego drzewa

Miasta Edytuj

Na teran magnus jest wiele miast i wsi, najważniejszymi miastami są Rontum - Zamieszkałe Miasto Ziemi. Ka Mon - Dawne, ale zamieszkałe Miasto Piasku. Lightalis - Dawne i prowdopodobnie opuszczone Miasto Błyskawic. Firtos - Dawne, niezamieszkałe Miasto Ognia, połączone obecnie z Grejden. Wasadi - Zamieszkałe podwodne Miasto Oceanu. Grejden - Lodowe miasto, połączone z Firetos. Endasta - Dawne, niezamieszkałe Miasto Ognia.

Ciekawostki Edytuj

  • Wszyscy mieszkańcy są organiczni.
  • Teran Magnus to najspokojniejsza z planet w układzie Magnarus.
  • Planeta co każde 42 lata przechodzi trzy "stany", pierwszy jest lodowy, zwykle po wybuchu wulkanu, następnie jest umiarkowany gdy wszystko jest normalne i gorący gdy temperatura się podnosi i wulkan się budzi.
  • Planeta jest piękna.
  • Teran Magnus ma jedno morze i wiele wielkie jeziora.
  • Wernt to księżyc Terana.
  • Planeta nazywana jest Teran Magnus lub równie często Teranusem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki