FANDOM

Autor: Werax

Techno-Toa
Brak obrazka
Typ po stronie dobra
Lider Phoenix, Garuda
(jako zastępca lidera)
Charakterystyczne Bronie Protostalowe
Wrogowie Bractwo Ixaniana
Status aktywny, walczą z Bractwem
Miejsce pobytu Baza w podziemiach
Techno–Nui
Potęga: 6

Techno-Toa to drużyna chroniąca Techno-Nui. Składa się z sześciu (obecnie czterech wojowników):

Członkowie Edytuj

Toa
Kanohi
 Bronie
Phoenix, Toa Ognia, lider Zyua, maska feniksa Miecz Mocy, Berło Mocy
Garuda, Toa Lodu, zastępca lidera Zadret, maska zamieci Tarcza Zamieci, Tarcza
Amunirt, Toa Powietrza Infra, maska dźwięku Topór Mocy, Tarcza Rhotuka
Sadrak, Toa Wody Siraia, maska powielania Morskie Katany, potem Miecz Kyoto
Karothat, Toa Ognia Safra, maska ognia Miecz Ognia, Ostrze Protostali

Byli/Zmarli członkowie Edytuj

Toa
Kanohi
 Bronie
Bladar, Toa Ziemi i Roślin Soltrex, maska mocy Codrex Blaster, Sztylet Mocy

Historia Edytuj

Przedtem Techno-Nui było chronione przez sześciu wojowników, którzy reprezentowali swe żywioły: dwa Ognie, Woda, Powietrze, Lód i Żelazo. Gdy walczyli z tytanem Riswerem, użyli swych mocy żywiołu i pokonali tytana, lecz sami zmmienili się w Kamienie Energetis.

Nowa drużyna powstała, gdy bóg Techno-Nui rozmieścił w sześciu domach kamienie Energetis i mapy prowadzące do świątynii Zit-Nui. Tam, w kapliczce spotkało się sześciu Matoran:

Gdy sześcioro Matoran spotkało się w Zit-Nui, włożyli do małej repliki kopuły sześć kamienii Energetis. Wówczas na niebie pojawiła się burza i wystrzeliła 6 Błyskawic Mocy, zmieniając przy tym Matoran w Techno-Toa.

Misja i moce Edytuj

Po staniu się Toa, drużyna dostała od boga Techno-Nui misję przeszkodzenia Władcy Bractwa Ixanianina, Icyna w uzbieraniu 14 kamienii Energetis do skonstruowania Działa Transformacyjnego. Toa ruszyli w podróż z misją przeszkodzenia wroga. Wówczas poznawali (lub zdobywali) swe nowe moce i zdolności:

  • Tyur odkrył w sobie moc feniksa w walce z Stormem,
  • Sadrak odkryła w sobie moc samuraja, gdy walczyła z Mrocznym Samurajem,
  • Nartum zdobył moc Garudy, gdy wziął do ręki Kamień Garudy,
  • A Bladar stała się Toa Roślin i Ziemii, gdy jej pocisk i pocisk Thundera zderzyły się ze sobą.

Ponadto musieli walczyć nie tylko z członkami Bractwa, ale też z groźnymi Rahi tj. Smok Chaosu, Wąż Legend. Obecnie drużyna składa się z pięciu członków, bo Bladar przyłączyła się do Zakonu. Mimo to, ona i Techno-Toa są razem. Obecnie walczą z Bractwem Ixaniana.

Baza Edytuj

Baza Techno-Toa znajduje się mniej więcej 1,25 Mio pod ziemią, w starej kopalni. Tam planują swe ruchy i ściśle tajne misje.

Reklama Edytuj

Najpierw pojawia się napis BIONICLE i Techno-Nui w nocy. Potem kamera zostaje przesunięta w górę, gdzie widzimy trzech złych członków Bractwa poszukujących Kamieni Energetycznych. Nagle Ixanianin z potężnym miotaczem zmienia kurs i ląduje z hukiem w Fe-Techno. Znajduje tam Kamień, ale nagle ognista salamandra stworzona przez Phoenixa "przypiecza" Thundera, a kamień ląduje w rękach Toa Ognia. Wtedy przybywają płaskogłowy Ixanianin z łukiem i fioletowy wojownik z ogonem skorpiona i rozpoczynają atak na Phoenixa. Nagle znikąd pojawiają się Garuda, Bladar, Amunirt, Sardrak i Karothat. Potem Phoenix używa miecza i tnie nim przestrzeń, która okazuje napis w stylu Mahri i Inika "Bionicle Techno" i adres strony www.Bionicle Story.com.pl. Wtedy Phoenix ponownie tworzy ognistą salamandrę, która leci na ekran i filmik się kończy. Muzyka: Gravity hurts.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki