FANDOM

Autor:Gardos

Część pierwsza - DyplomataEdytuj

Roxtus wyglądało jak metropolia. Wszędzie uwijało się wielu Skralli i Agori skały. Nikt z nich nie zauważył postaci na najbliższym szczycie. Był to ambasador z pewnej wioski.

- Ciekawe dlaczego Mój Pan chce mieć interesy z Tumą...

Nagle coś świstnęło o bok niego. Okazało się, że jeden tubylców go zauważył. Zaroiło się od Skralli.

- To nie miło, że mnie zaatakowaliście. Jestem ambasadorem pewnej wioski. Chcę spotkać się z Tumą!

Lochy skalnego miasta również wyglądały na wioskę. Było tu mnóstwo Agori, którzy w pocie czoła zajmowali się wyrabianem różnych tuneli. Jeden z eskorty nagle zagadnął:

- Dlaczego chcesz rozmawiać z Naszym Panem?

- To nie twoja sprawa ale mogę powiedzieć, że chodzi mi o sojusz.

- Co takiego?! - Krzyknęli wszyscy.

- Co was dziwi?

- Jesteś głupcem. Zaraz się o tym przekonasz!

Cała grupka weszła do wielkiej sali. Był tam tron, na którym siedziała najgorsza postać na Bara Magna - Tuma.

Dyplomata się zastanawiał. Czy plemię skały naprawdę jest tak okrutne jak słyszał? Mówiono, że to najwalczniejsza z grup. Jednak istnieje nieznany nikomu okres kiedy Skralle żyły na północy Bara Magna. Wiadomo, że żyło tam coś co stało się głównym wrogiem ludności Czarnych Szczytów.

Przed oczami wysłannika pojawiła się wizja. Jasne niebo, trawiaste równiny i istoty podobne do insektów. Czarny legion plemienia skały rusza na nie watachą. Wiele trupów Agori i Gltorian zaczęło "ozdabiać" ten krajobraz. Tuma miał problem z kilkoma potworami. Bez problemu rozgramiał innych przeciwników oprócz tych. Widocznie przewyższały go siłą i zwinnością. Jeden z insektów postanowił zadać ostateczny cios, a oczy Tumy patrzyły na niego błagalnie...

Wszystko się rozmazało. Ambasador zrozumiał Skralle. Tuma był mądry ale nie potężny. Okrucieństwo to typowa cecha plemienia skały. Cóż ten władca powinien być geniuszem, że radzi sobie z ich temperamentem.

- Kto to?

- Panie! Powiedział, że jest ambasadorem...

- Czego?

Nagle do rozmowy wtrącił się przybysz.

- Kolczastej Wieży.

- Nigdy o niej nie słyszałem. - Odpowiedział Tuma.

- Nic dziwnego. Przyszedłem z wioski żelaza. Proponujemy sojusz.

- Haha! Dobry żart.

- Panie może to przemyślimy??? - Powiedziała eskorta.

- Moje Skralle... Macie rację. Odprowadzcie go.

- Tak jest! Nasz mistrzu!

Część druga - LochyEdytuj

Bohaterowie:Edytuj

-Tuma

-Erdbores

-Gardos

-odział Skralli

-Agori Skały

-Baterra (w wizji)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki