FANDOM

"To już koniec. Wyrządziłeś wystarczająco wiele zła, popełniłeś zbyt wiele zbrodni. Nie spodziewałem się, że mój niegdyś najlepszy przyjaciel tak się zmieni. Sądziłem, że jest jeszcze jakas szansa na twoje nawrócenie, jednak dziś wiem, iż to niemożliwe."

- Nieznany złoty wojownik do Vortixx w prologu Rycerza Jedności

Rycerz Jedności to serial opowiadający o losach Rikona, tytułowego Rycerza i jego drużyny. Akcja dzieje się krótko po wygnaniu Mata Nuiego w Ignice i jest to alternatywna wersja zdarzeń, gdyż w tej wersji Teridax opuścił nowe ciało i w formie antidermis podąża za Mata Nuim.

Rycerz Jedności
Brak obrazka.jpg
Seria Wojna w słusznej sprawie
Główny bohater Toa Rikon i drużyna Toa Kelan
Miejsce akcji Wszechświat Matoran
Autorzy Toa Zderzak
Długość: nieznana

Prolog Edytuj

Złoty wojownik sparował cios Vortixx. Oponent nie przestawał wymachiwać włócznią, która nie wyglądała zachęcająco. Posiadacz złotej zbroi uchylił się w ostatniej chwili. Uśmiech ukazał się na jego twarzy, widząc przeciwnika usiłującego wyciągnąć ostrze swojej broni wbitej w skałę. Kopnął Vortixx bezskutecznie próbującego wydobyć broń. Wojownik zachwiał się pod wpływem uderzenia, lecz po chwili wojownik w złotej zbroi cisnął przeciwnikiem o skały. Z trudem dźwignął się na nogi, lecz udało mu się wyjąć broń.

- Przestań. To nic nie da. - powiedział złoty wojownik.

- Tak myślisz? - padło pytanie z ust Vortixx. - Mrok to najpotężniejsza siła.

- To już koniec. Wyrządziłeś wystarczająco wiele zła, popełniłeś zbyt wiele zbrodni. Nie spodziewałem się, że mój niegdyś najlepszy przyjaciel tak się zmieni. Sądziłem, że jest jeszcze jakas szansa na twoje nawrócenie, jednak dziś wiem, iż to niemożliwe.

- Więc... walcz! - krzyknął ciemno-opancerzony wojownik i zamachnął się włócznią.

Złota postać była szybsza i zaatakowała mieczem. Przeciwnik prawie się przewrócił, lecz utrzymał równowagę. Wiedział, że ta walka może zakończyć się dla niego niepomyślnie.

Wyprowadził kontratak, który został jednak zablokowany przez wroga. Z wściekłością wysłał promień o mocy mroku, który zwalił złotego wojownika z nóg. Ten jednak użył mocy swojej maski, by się zregenerować. Wyprowadził serię celnych ciosów mieczem, która zmusiła Vortixx do zachowania dystansu.

- Jeśli on nadal będzie pakował we mnie tyle kombinacji ciosów niemal niemożliwych do uniknięcia lub zablokowania, nie wytrzymam długo - ta myśl ciągle obijała mu się echem w głowie. W dodatku nie mógł się przez nią skupić, a jeden odpowiednio wymierzony cios złotej postaci mógł zakończyć walkę.

Udało mu się trochę odsunąć, co pozwoliło na uwolnienie Nova Blastu Cienia. Ta potężna siła wgniotła złoto-opancerzonego wojownika w skałę. Było niemal pewne, że już nie wstanie. Ale to nie była zwykła istota. Wstał, otrzepując się z odłamków skał i oznajmił:

- Musisz trochę poćwiczyć.

Po tych słowach skierował miecz w stronę Vortixx i posłał strumień czystej energii tak potężny, że oszołomił przeciwnika. Podbiegł do niego i uderzył potężnie mieczem, pozbawiając dawnego przyjaciela przytomności...

Część 1Edytuj

Wkrótce.

PostacieEdytuj

  • Nieznany złoty wojownik
  • Nieznany Vortixx

Więcej z Fandomu

Losowa wiki