FANDOM

Autor: Kostex

Powrót Karzahniego
Brak obrazka.jpg
Seria FF: Powrót Karzahniego
Główny bohater Karzahni
Miejsce akcji Wszechświat Matoran
Autorzy Kostex
Długość: brak danych

Cz.1 W Dole Edytuj

Toa Lesovikk codziennie szukał Barraki, ale niestety nie udawało się mu to, a kiedy już zauważył jakiegoś, tan uciekał mu lub zwabiał go w pułapkę. Jednak pewnego razu Lesovikk zobaczył Mantaxa, który go nie widział. Toa z początku myślał, że to pułapka, ale zaraz zorientował się, że Barraki go nie widzi.

-Mam cię Mantax! -krzyknął Toa Lesovikk przykładając Mantaxowi ostrze do szyi.

-Ale nie na długo! -Mantax zaatakował Lesovikka, ale ten uniknął ataku i odskoczył w bok.

-Myślisz, że mnie pokonasz? Nie, nie. Nie ze mną takie numery. Jestem za "stary", żebyś mógł dorównać mojemu doświadczeniu. -Toa rzucił się na przeciwnika, ale ten rzucił nim o skałę.

-No i co zielonkawy słabeuszu, he?

Nagle za Mantaxem pojawił się nie kto inny, jak Karzahni, który rozkręcił łańcuch ogniowy i spalił na proch czarnego Barraki.

-Haha! No to już drugi Barraki zabity w ten sam sposób, hahaha! -szydercz śmiał się Karzahni.

-A ty czego tu jeszcze chcesz Karzahni, co?! Czego tu szukasz? Przecież Toa Mahri już tu nie ma, Teridax zwiał, więc co chcesz maszkaro?

-Twojego trupa, Lesovikk. Powieszę twoje martwe ciało na największej skale Dołu i będę strzelał sobie codziennie rano do celu - twojego łba. Ciekawe czy jest taki wytrzymały. Chociaż nie - jeden błąd, bo tu nie odróżnia się dnia od nocy, hahaha.

-Najpierw musisz się ze mną zmierzyć! -krzyknął Toa Lesovikk gotów do walki.

-Zabiję cię bez problemu!

Zaczęli walkę. Raz to Toa leżał chwilę powalony przez Karzahniego, a raz to on na parę sekund był pokonany. Jednak ktoś przerwał ten pojedynek. Był to Hydraxon razem ze Spinaxem i odbudowanym Maxilosem, który wziął Karzahniego za szyję i rzucił nim w głęboką przepaść, dokładnie tam, gdzie kończył swój żywot Toa Matoro zakładając Maskę Życia.

Cz.2 Makuta Czasu Edytuj

Karzahni leciał długo, bardzo długo. Wkońcu spadł. Leżał w mutagenicznym Bagnie Sekretów. Obok niego leżały szczątki Makuty Spiriaha. Zostały one przeteleportowane za pomocą tajemniczej Kualsi ze Steltu. Może i wydaje się to dziwne, ale Miserix kiedy walczył z Tren Kromem, został pozbawiony zaabsorbowanego ciała Spiriaha, które jeszcze nie zdążyło się do końca "przyjąć". Nagle jeden wielki błysk energii. Z bagna wstała straszliwa postać z ochydnymi rogami, długim ogonem, naładowanymi energią widłami, ogromnymi skrzydłami i kolczastym ciałem postać. Był to nie kto inny jak Karzahni... Makuta Karzahni!
Nowy Makuta wziął Kanohi Kualsi leżącą w pobliżu i teleportował się na Metru Nui opanowane już przez Teridaxa.
Była już noc. Na obrzeżach stacjonowali: Brutaka, Axonn, Hydraxon, Lesovikk, oraz Maxilos ze Spinaxem. Karzahni zanurkował i nie pilnowanym brzegiem zakradł się do Koloseum. Powybijał bezszelestnie wszystkie Vahki, jakby miał Kanohi Volitak. Wszedł do specjalnego pomieszczenia. Dotarł do celu - do Maski Czasu!
Makuta Karzahni wziął Vahi, wyszedł z Koloseum i już chciał uruchomić Kualsi, kiedy to przed nim stanął Brutaka razem z Axonnem i Vezonem.

-No siemasz Karzahni! Dawno się nie widzieliśmy! Już dobre dwa miesiące, haha. A wiesz, że Gali nieźle ci posprzątała tę twoją "wyspę"? -śmiał się Brutaka.

-Gdzie posiałeś moją ładną maskę, która może dobijać?! -spytał głupio oszalały Vezon.

-Axonn, ty już się nie odzywaj. Lepiej rozprawię się z wami na dobre! -krzyknął Karzahni wyjmując widły.

-Nie tak szybko. -Axonn wyjął topór, Brutaka miecze, a Piraka nową włócznię.

-Tja, i pewnie sobie nasz kolorowy Makuta się przeteleportuje ze złotą maską co zatrzymuje w locie, a my się będziemy gapić. -sugestionował Vezon.

-Zamknij się gadatliwa uśmiechawko i nawal mu z tej dzidy, a uwierz mi, że on dzidy nie da, bo ja też mam teleportkę. -odezwał się złoto-niebieski tytan.

Jednak nikt nie zdążył się spostrzec, a to najmniej mówiący, Axonn, trzymał już swój topór na szyi Karzahniego.
Jednak Makuta miał już Kualsi na twarzy i zniknął z pola widzenia. Był już z powrotem na Karda Nui. Założył Kanohi Vahi i stał się Makutą Czasu!

Ciąg dalszy nastąpi...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki