FANDOM

"Rozdział 5"
Brak obrazka
Seria Pamiętnik Podróżnika
Narracja w pierwszej osobie
Główny bohater Blaze
Miejsce akcji Bara Magna, Tesara
Autorzy Jetian
Długość: 3

Cz. 1 "Moc Igniki"

  • Mimo, iż z zaskoczenia atakowaliśmy Łowców Kości w Tajun, to nadal gnębiły mnie dwie rzeczy: Starożytni i tajemnicza substancja. Gdybym miał maskę przenoszenia się w czasie, to ruszyłbym 100 000 lat wstecz i dowiedziałbym się o tym. Jak Ackar zderzył głowami dwóch łowców, to nakazał, byśmy szybko ruszyli do wiosek, by ostrzec mieszkańców o zagrożeniu. Ale Gresh i Kiina mieli jeszcze inny problem: ich bronie były stare i wyniszczone, że nadawały się na złom. Wtedy Ackar przypomniał sobie walkę Mata Nui w Vulcanusie. Zapytał go, czy ta sztuczka z ogonem Voroxa i Clickiem da się powtórzyć na ich broniach. Mata Nui był zmartwiony Maską, myślał że ta maska działa na istoty żywe. Jednak wziął od Ackara miecz i użył mocy Igniki. Po chwili dał Ackarowi miecz zrobiony z srebrnej rękojeści i klindze w kształcie płomienia. Ackar uniósł miecz w górę i nagle wystrzelił się ogień z klingi. Maska Życia musiała albo naładować miecz mocą elementarną albo rozpalić w Ackarze żywioł Ognia. Kiina, Gresh i Gardner stanęli w kolejce po moc Igniki.

Najpierw ruszyliśmy nocą w kierunku Tesary. Tym razem każdy Glatorianin miał nową broń: Kiina miała dwustronny trójząb, Gresh posiadał dwa ostre ostrza, a Gardner dużą włócznię z mieczem. Podczas jazdy Gresh narzekał, że nie wypróbował swoich mocy i wtedy Kiina, używając trójzęba wysadziła kamień w powietrze, który wylądował na drodze. Wtedy po wymianie zdań Ackar i Kiina walczyli ze sobą. Po minucie Gresh użył mocy swoich ostrzy i "wydmuchał" ogień i wodę. Nagle Ackar udzielił Mata Nui'emu lekcji walki z przeciwnikiem. Mówi mu, że trzeba poznać styl przeciwnika, znaleźć w nim słabość i ją wykorzystać. Coś czuję, że Mata Nui powoli zaczyna rozumieć jego lekcje...

Ciąg dalszy nastąpi...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki