FANDOM

"Rozdział 3"
Brak obrazka.jpg
Seria Pamiętnik Podróżnika
Narracja w pierwszej osobie
Główny bohater Blaze
Miejsce akcji Bara Magna, Tajun
Autorzy Jetian
Długość: 3

Cz. 1 "Atak Skopia"

  • Rano wyruszyliśmy do wioski Tajun. Dzięki temu mieliśmy czas, by lepiej poznać Ackara i Kiinę. Dowiedziałem się, że Kiina od czasu Rozpadu planowała opuszczenie Bara Magna. Myślała, że istnieją lepsze miejsca niż ta planeta. Wtedy podsłuchała rozmowę Mata Nui i Ackara i dowiedziała się, że Wielki Duch pochodzi z innej planety. Powiedziała mu, że w jej sekretnej jaskini w Tajun znajdzie urządzenia, które pomogą Mata Nui powrócić do swej ojczyzny. Nie kryłem swego zdziwienia. Ale bardziej byłem zszokowany, gdy postawiła mu jeden warunek: Mata Nui ma ją zabrać ze sobą. Na Starożytnego, gdyby dowiedziała się, że zło to 12000-kilometrowy olbrzym, na pewno by teraz czmychnęła do swej nory. Zresztą, to nie był zły pomysł. Przydałaby się dodatkowa para rąk do rebelii. Ale to nie był koniec niespodzianek. Okazało się, że oprócz Kiiny był także Glatorianin Lodu (choć był Tesaranem), Gardner.

Cz. 2 "Spalona wioska"

  • Udało nam się pokonać Łowców i Skopia. Ale przez to straciliśmy sporo czasu, a gdy dotarliśmy na miejsce, to wioska była opuszczona, spalona, jakby przeszedł przez nią chmara Rahi. Nagle zauważyliśmy Gresha, Glatoriana którego poznałem w Atero. Był ranny i wyglądał, jakby stoczył najbardziej trudną walkę swego życia. Dowiedzieliśmy się od niego, że Skralle i Łowcy Kości połączyli się. Tak jak Ackar, nie wierzyłem w to, przecież obie frakcję są rywalami. Jednak musiałem mu przyznać rację, gdy zobaczyłem Łowców Kości w towarzystwie i herszta: Tumy.

Cz. 3 "Starożytni"

Ciąg dalszy nastąpi...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki