FANDOM

Autor: Werax

"Bagna Mroku"
Brak obrazka.jpg
Seria Pamiętnik Podróżnika
Narracja w pierwszej osobie
Główny bohater Blaze
Miejsce akcji Bagna Mroku, Codrex
Autorzy Werax
Długość: 3

Cz. 1 "Dojście do Celu"

  • Właśnie jadę na swym pojeździe w kierunku Codrexu. Ten dzień jest naprawdę szalony. Otóż wiedziałem, że walka się powoli nasila, a co gorsza, to niedługo Mata Nui się przebudzi, a wtedy znowu będzie Energetyczna Burza. Nagle poczułem, że ktoś się do mnie zbliża, a tym kimś był Chirox. Chyba ma ochotę, by mnie zjeść! Odwróciłem swój pojazd i wystrzeliłem kulę energii, która odłamała jedno skrzydło czarnego Makuty. Ale kiedy spojrzałem przed siebie, zobaczyłem chmure Nui-Ram. Jakby ten przeklęty naukowiec-Makuta nie sprawiał problemów! Użyłem swych laserów, by usunąć z drogi, ale nagle pojawił się Chirox i użył swych Ostrzy i nagle Ręka Cienia ściskała mnie i mój pojazd. Wkurzyłem się i użyłem swego Midaka Zamorblastera, by mu "rzucić parę słówek". Czarny makuta chciał mnie zaatakować, ale nagle odwrócił się i poleciał sobie. Nagle zobaczyłem, jak trójka Toa wchodzi do Codrexu, a za nim Antroz. Toa nie mają pojęcia, że niebezpieczeństwo jest za nimi...

Cz. 2 "W środku"

  • We środku Codrexu było dziwnie. Wyglądał, jakby był złożony z protodermis. Niewiele myśląc, zostawiłem swój pojazd na zewnątrz i pokryłem go sferą, zeby nikt nie podejrzewał. Skupiłem się na swym zadaniu i pobiegłem za Toa i Antrozem. Wtedy zauważyłem coś, co przypominało panel kontrolny, a przy nim Onuę. Toa Ziemi coś nacisnął i nagle Toa wskoczyli do dołu, gdzie czekały różne niespodzianki. To było naprawdę dziwne. Nagle zobaczyłem jakąś rzecz, która była na północnej części. Gdy doleciałem, zobaczyłem rysunek Igniki, Codrexu, błysku światła, sztormu i portalu. Pomyślałem, co to oznacza. Przeszukiwałem swe myśli i nagle dotarła do mnie przerażająca prawda. Okazuje się, że Toa Ignika ma lecieć do Codrexu, gdzie ma się zmienić w pierwotną formę i wylądować na środku tej struktury!!!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki