FANDOM

Autor: Ethergon

W tym wszechświecie jest mnóstwo organizacji. Niektóre są dobre, inne złe, a nawet neutralne. Do nich należą:

Organizacje dobre Edytuj

Rada Świtu - Ta organizacja czci Lumena i ma zadanie ochrony wrzechświata. Toczy wojnę z Blazerami.

Dłoń Sarah - Do niej należą złodzieje, którzy przestrzegają ,,Złodziejskiego Kodeksu". Nie raz pomogli też Radzie Świtu.

Organizacje neutralne Edytuj

Nocne Ostrza - To jedna z najpotężniejszych organizacji. Do niej należą złodzieje, łowcy nagród, pogromcy potworów, a nawet zwykli mordercy. Są nazywani też Półświatkiem lub Syndykatem Zbrodni.

Ostrze Horusa - Dba o równowagę we wszechświecie. Są to potężni magowie i czarodzieje. Są tajemniczy nawet dla Rady Świtu.

Organizacje złe Edytuj

Blazerzy - czczą oni Urkhana. Ich celem jest władza absolutna. Dowodzi nimi kościół Urkhana, czyli jego kapłani i wybrańcy.

Bractwo Wojny - barbarzyncy utworzyli tę organizację. Dowodzą nią tanowie będący najlepszymi wojownikami i arcykapłanami Thorusa.

Organizacje pomniejsze Edytuj

Bractwo Wybrzeża - są to piraci, którzy napadają nawet na całe miasta. Wszyscy przestrzegają Pirackiego Kodeksu.

Cienie - zabójcy, płatni mordercy i skrytobójcy. Wszyscy dysponują mocami Cienia.

Łowcy Smoków - tak naprawdę to nie jest organizacja, tylko zawód. To są dzielni śmiałkowie, którzy za pieniądze uśmiercają lub łapią pozostałe przy życiu smoki i inne potwory.

Liga Handlu - to organizacja kupiecka. Ma największe wpływy we Wszechświecie. Często zatrudniają najemników, by pilnowali ich konwojów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki