FANDOM

Autor: Kośka

"Bez słów"
Brak obrazka
Seria Opowieści Krwi
Główny bohater Vahiki
Miejsce akcji Igni–Nui
Autorzy Kośka
Długość: 4

  • Jala stała na Kamiennych Schodach. Wszyscy inni zgromadzili się wokoło. Vahiki zaczął wolno wchodzić na schody, rozglądając się niepewnie. Stanął tuż przed nią. Uklęknął.
  • „Wstań, Vezon Kanohi Nui Iden”
  • Oczy członków Bractwa otworzyły się najszerzej, jak to było możliwe. Vahiki wstał. Przez chwilę stał tak w ciszy. Nagle objął Jalę, przyciągnął do siebie i pocałował ją jak osobę najukochańszą w świecie.
  • – A jednak ty też... – Jala uśmiechała się.
  • – Nie mogłem ukrywać tego wiecznie...
  • Strażniczki stały i patrzyły z dumą na nowych władców. Jala i Vahiki dostrzegli je i podeszli bliżej.
  • – Na chwałę nocy i zimnej ziemi, na mocy pierwotnej siły ziemi, nadając ci imię Terrai, Czarna Szarża, czynię cię panią On–Igni, Su–Igni oraz wszelkich podziemi – rzekła Jala.
  • – Na chwałę fal morskich i wód słodkich, na mocy życiodajnej wody, nadając ci imię Akaia, Zachodnia Fala, czynię cię panią Ga–Igni, Ko–Igni oraz wszelkich mórz i oceanów – rzekł Vahiki.
  • – Na chwałę błękitnego nieba i gorących iskier, na mocy potężnych wiatrów – powiedział monarcha. – nadając ci imię Venus, Złota Pieczęć, czynię cię panią Le–Igni, Ta–Igni oraz jasnych przestworzy – zakończyła monarchini.
  • – Idźcie więc, ty, Dobry Upiorze, ty, Potężny Krakenie i ty, Piękny Archaniele – powiedzieli oboje.
  • Trzy Strażniczki poszły każda w inną stronę. Czarna Szarża na północ, ku ciemnościom On–Igni, Zachodnia Fala na południe ku wodom Ga–Igni, a Złota Pieczęć na wschód ku czystemu niebu Ta–Igni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki