FANDOM

Nuva–Nui
Lakaru Typ=kontynent
Typ nieznany
Teren zróżnicowany
Stwórca Mata Nui
Mieszkańcy DP[[{{{2}}}|{{{2}}}]]
Stan istnieje, zamieszkała
Populacja: 400000

OGÓLNIEEdytuj

Lakaru jest wyspą na wschód od Voya Nui. Klimat, flora oraz fauna są tu bardzo zróżnicowane. Jest to prawie rodzinna wyspa DP, ponieważ to była wyspa na którą spadli po stworzeniu przez Ignike. DP się rozbiła zrobili ogromny krater. Po tym zdarzeniu DP odkryło, że Lakaru nie jest zamieszkała, oprócz wyspy więziennej na którą zostali zesłani po zniszczeniu dołu bandyci z całej planety.

MinerałyEdytuj

Eserax-minerał wykorzystywany głównie do budowy łodzi, mostów i portów

Części wyspyEdytuj

Dżungla Igniki (1)- tutaj rozbiła się DP, została tak nazwana na cześć maski która ich stworzyła

Las Rahi (2)-tutaj odbywają się rozgrywki Pogromców Rahi, znalazły się tu wszystkie znane rodzaje rahi przystosowane do tego klimatu.

Centrum (3)-tutaj mieszka większość Lakarian, znajduje się tu Rada Wielkich oraz większość fabryk, magazynów i sklepów.

Archiwum i labolatoria (4)-tutaj bada się różne pierwiastki, rahi itd. z wszechświata matoran, tworzy się tu też nowe rodzaje rahi oraz nowe wynalazki.

Nizina Lhikana (5)-tutaj znajduje się grób(bez ciała) Lhikana, na jego cześć nazwano tą nizinę, jest to najpiękniejsze miejsce na całej Lakaru

Zbrojownia "Smecta" (6)-tutaj znajduje się największy punkt uzbrojenia wyspy, największym magazynem uzbrojenia na wyspie znajdującym się w tej części wyspy jest "Bantex".

Port (7)-tutaj cumują statki, jest to centrum rybactwa oraz wodnej energetyki.

Wyspa więzienna (8)-tutaj trafiają najwięksi przestępcy tej planety, całą tą wysepke otaczają roboty wartujące strzegące aby nikt nie dostał się ani nie wydostał się z tam tond żywy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki