FANDOM

"Spotkanie z Powietrzem"
Brak obrazka.jpg
Seria Kroniki Leskovikka II
Narracja w pierwszej lub w
trzeciej osobie
Główny bohater Leskovikk II
Miejsce akcji Alternatywne Metru-Nui
Autorzy Jetian
Długość: 3

Cz. 1 "Spotkanie ze lustrem"

Ja, Toa Leskovikk II, spadałem i spadałem i myślałem, że nigdy się nie zatrzymam. Przyczyna była prosta: poprosiłem Shelakę, by za pomocą Olmak teleportował mnie do Metru-Nui. Już prawie się udało, lecz nagle Shelaka został zaatakowany przez Makutę. Atak uszkodziło maskę, w wyniku czego spadałem chyba przez całą wieczność. W końcu zdałem sobie sprawę, że to zaczyna mnie powoli irytować. Nie zaplanowawszy planu, obróciłem się i wbiłem swój Miecz Urana w cień, by się zatrzymać i wtedy zauważyłem, że było za późno - ziemia była już kilka metrów. Nagle uderzyłem się w nią niczym pocisk Cordak i leżałem nieprzytomny...

Nie wiem jak, ale pewny wybuch przywrócił mi przytomność. Wstałem i wtedy zauważyłem coś, co mnie zaskoczyło - stałem przed Metru-Nui. Myślałem, że to tylko iluzja, ale zmieniłem zdanie i poszedłem w kierunku Le-Metru. Było tu dziwnie, tak pusto. A moje zdziwienie dopełniły tabliczki z napisem:

Toa Lesovikk

Poszukiwany za zdradę

Imperium Toa i Mata Nui

Za zdradę Mata-Nui? Imperium Toa? Lesovikk? Przecież Lesovikk zginął prawie kilkanaście lat temu, dosłownie parę lat po mojej transformacji. To jakieś szaleństwo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki