FANDOM

Krakin
Pehuki.png
Tytuł Maska tworzenia z mroku
Moc(e) tworzenie różnych obiektów z energii mroku
Materiał(y) brak/nieznany
Moc: 15

Autor:The Great Pridak

Kanohi Krakin to maska, która nosi makuta Texak. Pozwala ona na tworzenie z energii mroku praktycznie każdej rzeczy. Texak używa jej najczęściej do tworzenia sobie broni. Choć rzeczy stworzone przy pomocy tej maski przybierają postać stałą, to jeśli będzie się ją zbyt mocno przeciążać, to obiekt rozpadnie się na atomy. Maska tworzy to, co nosiciel chce stworzyć, jest więc z nim połączona mentalnie, choć nie jest żywa. Podobnie jak w przypadku Kanohi Tryny, maska działa tak długo, jak koncentruje się na niej jej nosiciel. Jeśli zostanie ogłuszony lub sam przestanie się koncentrować, obiekty utworzone z mrocznej energii rozpadną się. Zanim jednak zostaną zniszczone, łatwo je odróżnić od innych obiektów. Są one koloru purpurowo-czarnego i pokryte jakby ,, mroczną aurą", więc podczas spotkania nie można mieć wątpliwości, czy taki obiekt jest prawdziwy, czy jedynie sztucznie wytworzony. Co ciekawe, jeżeli tworzy się istotę żywą, to można wyolbrzymić jej niektóre cechy. Przykładowo Muaka stworzony z cienia może być silniejszy niż prawdziwy.

Trivia Edytuj

  • Pod względem kształtu, wzorów, a nawet koloru, maska jest niemal dokładną kopią Kanohi Pehkui. Nie wiadomo, czemu tak wygląda.
  • Została użyta podczas treningowej walki Radaxa z Texakiem. Texak stworzył za Radaxem Muakę, ten jednak wyczuł za sobą Rahi, po czym gwałtownie się obrócił i odciął mu głowę, rozbijając w atomy sztucznego Rahi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki