FANDOM

historia o przygodach maxilosa.

Po-Matoranin Eo stał nad wielkim miastem mata-nui. Miasto nazwane ku czci tego wojownika bylo kolosalnych rozmiarów. 100 metrowe "wierzyczki,, usiane gęsto połączon mostami i tunelami. młodzi mtoranie grali dyskam kanoka kure bez przerwy uderzaly w budynki. Vaki przeskakiwaly z budynku na budynek niosąc baczki lub matoran i agori. agori i matoranie zbudowali te miasto wspulnie. wiele nowych wynalazkuw powstało odkąt mata nui pokonał teridaxa. Eo stał i podziwiał panorame miasta. to własnie to była jego praca. był strarznikiem. razem z vaki pilnował porządku w mie Huuk!!!

Eo hwycił swój miotacz rhotuka i laske. wystrzelił rhotuk z siecioł i uczepił się wierzy na przeciwko. kiedy dotarł na miejsce stanoł na wierzy. przeraziło go to co zobaczył. trzy wielkie kardasy niszyły siedzibe turaga. ackar strzelił strumieniem lawy w najwiekszego. Eo wystrzelił rhotuk skały. rospętało się piekło. wpewnej hwili jeden z kardas uderzył w wierze na kturej stał Eo. zrospaczony probował wystrzelic rhotuk. albo zrzędzenie losu albo poprostu pech. wyrzutnia się zacieła naglen zobaczył pod sobą portal.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki