FANDOM

Autor : Warox

Grupa wyzwolenia
Brak obrazka.jpg
Typ po stronie dobra
Lider Misatos
Charakterystyczne Są Glatorianami
Wrogowie Makuta
Status istnieje
Miejsce pobytu Bara Magna
Potęga: nieznana

Historia Edytuj

Grupa Wyzwolenia została stworzona przez Misatosa krótko po rzejęciu wszechświata przez Teridaxa, założył ją aby uwolnić członków i siebieod Teridaxa. Obecnie są na Bara Magna. Wszyscy z grupy zamienili się w Glatorian.

Członkowie Edytuj

  • Misatos jest dowódcą Grupy, posiadał Kanohi Notik, maskę przyzwania. Jako broń posiada Miecz, tarczę i wyrzutnię Thornax. Obecnie żyje, przebywa na Bara Magna.
  • Onua dołączył jako ostatni, Posiadał Kanohi Pakari, maskę siły. Jako broń miał szpon i działo ziemi teraz dzierży Miecz, pazury i wyrzutnię Thornax. Obecnie żyje, przebywa na Bara Magna.
  • Vezon posiadał kanohi Olmak w formie Adaptacyjnej Pakari, jako broń miał miotacz Midak i szable ziemi, teraz ma szablę i wyrzutnię Thornax. Obecnie żyje, jest na Bara Magna.
  • Swap zastępca i brat Misatosa, miał kanohi Lun, maskę wiedzy, jako broń posiada tarczę i ostrze a teraz jeszczę wyrzutnię Thornax. Tak jak inni jest na Bara Magna.
  • Rediak nosił kanohi Kadin, ma miotacz Thornax i włucznię. Obecnie jest na Bara Magna.
  • Nuparu jego maską była Iden w formię Kraahkan, a jego broń to ostrze i miotacz Thornax. Żyje na Bara Magna razem z innymi.
    • I słudzy/pomocnicy.

Ciekawostki Edytuj

  • Każdy z członków (oprócz Misatosa i Swapa) zmienił trochę imię.
  • Ich chistoria jest w seri Jeden ze Światów (I w Jeden ze światów?specialny .).
  • Fenrakk zamienił się w zwierzę tak jak Rahi z Karda Nui, a Ator zamienił się w Agori.
Grupa wyzwolenia
Przywódcy
Misatos
Członkowie
Reidak | Swap | Vezon | Nuparu | Onua
Słudzy
Stwory z Karda Nui | Fenrakk | Ator

Więcej z Fandomu

Losowa wiki