FANDOM

Autor: Kostex

Don G.
Brak obrazka
Nazwisko Giovanni Pedro
Giuseppe L'Ambrozzi
Narodowość Włoch
Miasto miasta w San Pescaro
Przynależność Di Camorra
Broń Desert Eagle
Status Żyje, aktywny
Wzrost 175cm
Waga 136kg
Włosy czarne
Kolor oczu piwne
Cechy szczególne gruby

Wykryto pętlę w szablonie Szablon:Gta

HistoriaEdytuj

Don Giovanni Pedro Giuseppe L'Ambrozzi urodził się 15 października 1954 roku w Romanesca.
Jego ojciec był szefem mafii, która jednak istniała krótko, gdyż Romanesca znana jest jako miasto policyjne. Został zabity przez wojsko w strzelaninie na statku, w którego kontenerach znajdowały się setki ton narkotyków. O reszcie rodziny Dona nic nie wiadomo.
W roku 1970 wyjechał do L'Aquillori. W wieku 21 lat zreaktywował mafię ojca - Di Camorra i zaczął urzędować w mieście. W 1976 roku przeniósł siedzibę do San Bergama, gdzie aż do roku 1994 masowo handlował heroiną. Policja o niczym nie wiedziała, gdyż miał on swoich zaprzyjaźnionych oficerów wyższej rangi. W '94, jeden z nich doniósł najwyższym władzom o szmuglowaniu narkotykami. 4 września, Don Giovanni dostał wyrok dożywotniego pozbawienia wolności. Odsiadywał w swoim rodzinnym mieście, Romanesce. Jednak po niespełna pół roku uciekł i wznowił działalność. W lipcu 1996r. wyjechał do Santa Liberta Citta, gdzie spędził 5 lat. Właśnie tam zabił rodziców CJ'a. Następnie wrócił do San Pescara i tam kontynuował rządy.
Od 2003 roku, jego mafia coraz bardziej traci zyski z heroiny i ma na pieńku z Gun-Shia Ninja.
Jest ścigany przez policję, a jego śmierci chce cały gang La Guetta. Jego głównym wrogiem jest Carlo Junetta i Hon Chan Hyun - szef GSN.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki