FANDOM

Autor: Jetian

"Pamiętaj, moc Czaso-Przestrzenii daje również moc władania Wszystkim i Wszystkimi. Bo gdy Czas i Przestrzeń zostanie zniszczone, Wszechświaty i Alternatywne Wymiary przestaną istnieć..."
- Legendarna Istota
Czaso-Przestrzeń
Dialga-roar of time-smallPalkia-spacial rend-small
Moc Czasu i Przestrzenii
Prefiks Nieznany, prawdopodobnie Dia- albo Pal-
Kolor niebieski i różowy
Obiekt Kanohi Ecamit, Wasp, Strażnicy

Czaso-Przestrzeń to moc, pozwalająca kontrolować czaso-przestrzeń. Prawdopodobnie ta moc jest potężna, niż inne Wielkie Żywioły razem wzięte. Dzięki niej właściciel może kontrolować zarówno czas, jak i przestrzeń. Miejsce źródła Czaso-Przestrzenii to Alternatywny Wymiar.

Gatunki Edytuj

  • Legendarne Istoty mogą używać mocy Czaso-Przstrzenii, ale częściej sprawują pieczę na tą mocą.
  • Wielki Duch może użyć mocy Czaso-Przestrzenii, jest to kosztuje ponad 3/4 mocy i niemal doprowadza do wyłączenia się.

Przykładowe użycia Edytuj

  • Manipulacja Czaso-Przestrzenią.
  • Uwolnienie Nova Blastu Czaso-Przestrzenii (może być uwolnione, nawet, jeśli to jest moc Czasu i moc Przestrzenii).
  • Zderzenie Czasu i Przestrzenii - doprowadza do stworzenia portalu do innego wymiaru.

Kombinacje Edytuj

  • Kiedy połączy się z mocą Życia, może stworzyć istotę z Czasu i Przestrzenii wspomaganą mocą Życia.

Użytkownicy Edytuj

Przepowiednia Edytuj

Aby zrozumieć prawdziwe przeznaczenie Czaso-Przestrzenii, trzeba znaleźć napisy wyryte w ścianie. Są one wyryte tymi symbolami. Tu jest przetłumaczona przepowiednia:

By zrozumieć Przestrzeń i Czas,
Trzeba znaleźć Czas.
A jak Przestrzeń się zniszczy,
Świat stanie się niczym.
Lecz, gdy znajdziesz Sferę Diamentu
Odkryjesz Przeznaczenie Gigantów.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki