FANDOM

Buława Transmutacji
Status leży na dnie oceanu
Użytkownik kiedyś Radax, obecnie nie ma przydzielonego
Funkcje transmutacja Rahi

Autor:The Great Pridak

Buława Transmutacji to włócznia, której używa makuta Radax. Za pomocą niej można przekształcać, transformować lub mutować różne obiekty, przede wszystkim Rahi. Przypomina włócznią Toa Iruini, z tym, że jej ostrze jest dłuższe i cieńsze. Została użyta przez Radaxa, kiedy mutował swojego nowego Rahi. Ostatecznie powstała istota, nazwana przez niego Szybowym Zaczajaczem. Broń została jednak odebrana Radaxowi, gdy Miserix dowiedział się o jego Planie Zdrady. Została potem użyta przez Mutrana, aby zmienić Radaxa w Rahi, jednak ten ogłuszył zielonego makutę i uciekł. Buława leżała na posadzce do czasu, aż nie zauważył jej Teridax, który postanowił wyrzucić ją do oceanu. Do chwili obecnej leży na jego dnie, choć zapewne po tak długim czasie jest już przykryta oceanicznym mułem.

Trivia Edytuj

  • Buława działa tylko na istoty żywe. Jeśi użytkownik strzeli w nieożywioną rzecz, promień energii po prostu się odbije.
  • Ta broń może jedynie przekształcać Rahi. Korzystając z niej, nie można stworzyć niczego nowego.
  • Buława może wywołać tzw. Falę Mutacji, która jest w stanie stransmutować kilka obiektów żywych jednocześnie, oraz niszczy wszystkie martwe. Żeby to zrobić, trzeba strzelić promieniem energii w jakąś nieożywioną rzecz. Wtedy promień odbije się od niej; w tym momencie trzeba ustawić buławę tak, aby promień uderzył w jej ostrze. Wtedy broń uwolni dwukrotnie silniejszą pod względem mutagennym falę uderzeniową, która jednak może zaszkodzić także użytkownikowi.
  • Istnieje możliwość, że skoro broń ta nie była używana przez aż 14 000 lat, to moc mutacji, która była w niej zawarta, mogła się dezaktywować, czyli po prostu się ulotnić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki