FANDOM

To nie wojownik wybiera broń. To broń wybiera wojownika. A ja mam broń, która potraktuje cię honorowo
-Leskovikk II do Shelaki w czasie walki.

Autor: Jetian

Bronie Leskovikka II stanowią różne narzędzia Leskovikka Drugiego. Oprócz tego może skorzystać z biologicznych broni (np. liście jako brzywy). Oto spis broni:

Miecz Urana Edytuj

To główna broń Leskovikka II. Służy do przewodzenia żywiołu użytkownika, ale dodatkowo pozwala na wytworzenie potężnego ataku o nazwie "Promień Alfa". Został stworzony przez Ahkmou i podarowany Leskovikowi II.

Kosa Ciszy Edytuj

888eada5

Kosa Ciszy

Kosa Ciszy (Silence Glaive) - kolejna broń Leskovikka II. Wyglądem przypomina Kosę Powietrza, lecz różnicą jest ostrze. Pozwala na stworzenie kul Mroku i Światła i dzięki Kosie, Leskovikk może użyć ciosu "Grobowej Ciszy" lub "Cięcie Ciszy".

Kosmiczny Miecz Edytuj

Kosmiczny Mieczanime

Kosmiczny Miecz

Kosmiczny Miecz (Space Sword) - to kolejna broń Toa. Może wytwarzać hologramy z twardego cienia. Podstawowy atak to "Obrotowe uderzenie planet". Również stworzony przez Ahkmou.

Miecz Powietrza Edytuj

Miecz Powietrza (Air Sword) - kolejne narzędzie Toa Powietrza. Zostało utworzone na wzór broni Oryginalnego Leskovikka. Tak jak oryginał, może przewodzić moc swego użytkownika.

Cordak Blaster Edytuj

Cordak Blaster to broń używana przez Leskovikka II. Potrafi ono wystrzeliwywać pociski, które po uderzeniu w cel wybuchają. Oprócz tego może również mieć dwie funkcje:

  • Pierwsza: pozwala na utworzenie portalu do innego miejsca,
  • Druga: może działać jako super-tarcza.

Wirtualne Okulary Edytuj

140px-Okulary

Wirtualne Okulary

Wirtualne Okulary (Virtual Vision) - kolejna broń Leskovikka II. Raczej nie jest bronią białą, ale świetnie się przydaje do określenia słabego punktu przeciwnika. Oprócz tego może się przydać do określenia długości od celu i do dokładnych informacji. Zostały zrobione przez Kapurę.

Berło Wenusa Edytuj

Berło Wenusa (Wenus' Staff) - to berło używane przez Leskovikka II. Kapura, wiedząc o historii Toa Leskovikka II, wykuł dla niego te berło. Nie tylko przewodziło energię powietrza, ale także zwiększało jego moc cztero-krotnie. Dzięk berłu, Leskovikk II może wyprowadzać atak "Tornado Venus".

Watrex Blaster Edytuj

Watrex Blaster - duże działo Leskovikka II. Może działać jako dron zwiadowczy. Wyglądem przypomina krzyżówkę miotacza Zamor i Pająka-Sztyletnika. Jej działanie nie jest znane, wiadomo, że zostało stworzone przez Leskovikka II.

Trivia Edytuj

Wirtualne Okulary, Kosmiczny Miecz i Kosa Ciszy przypominają bronie z serialu "Sailor Moon".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki