FANDOM

Autor:Kostex

Jeśli to nie jest miejsce pierwszych ras... To co nim jest? - Turaga Jakad

Biokoro Magnus
Brak obrazka
Typ Planeta
Teren Miasta, wody, góry, lasy...
Stwórca Lakoro
Mieszkańcy różni, głównie Matoranie
Stan istnieje
Populacja: conajmniej 10000000000

PowstanieEdytuj

Milion lat temu, Lakoro stworzył trzy planety. Na początku planetę, którą nazwał swoim imieniem. Następnie Bara Gori Magnus - planetę, na której powstały pierwsze rasy. Na końcu największą z nich - Biokoro Magnus.

HistoriaEdytuj

Na Biokoro panują największe moce we wszechświecie. Pierwszymi istotami oprócz Rahi na tej planecie byli Piraka. Następnie Lakoro tworzył inne rasy, aż w końcu doszedł do Makuta. Ci jednak nie byli idealnymi mieszkańcami, więc stworzył rasę wspaniałą - Matoran. Matoranie żyli i pracowali spokojnie przez zaledwie 10 lat. Wtedy to pierwsze rasy zaczęły się buntować, a Lakoro nie mógł na to nic poradzić. Wtedy rozpoczęły się wojny. Lakoro, aby zapobiec destrukcji wszechświata, zmienił niektórych Matoran w Toa, innych w tytanów, a resztę zostawił w pierwotnym stanie. Niektóre rasy pozostały neutralne, ale Makuta i Piraka uknuły masowy atak. Wysłały geny martwych przedstawicieli swoich ras w kosmos. Stamtąd dotarły one na Lakoro Magnus. Dotychczas trwają bitwy i wojny na największej planecie w uniwersum.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki