FANDOM

Autor : Warox

"Łowy"
Brak obrazka.jpg
Seria Seria Biohammera
Główny bohater Eldaryjscy Łowcy
Miejsce akcji Wszechświat Biohammera
Autorzy Warox
Długość: 5

Prolog Edytuj

Dawno temu grupa Eldaryjskich Łowców, odłączyła się od Łowców i przyjeła mroczną moc. Następnie rozpoczeła wojnę...

Postaci Edytuj

Elder Hunters

  • Gender
  • Eldaryjscy Łowcy
  • Dowódca oddziału

Dark Eldar Hunters

  • Genderiar
  • Pięciu budowniczych
  • Oddział Zwiadowczy MZ-12

Rozdziały Edytuj

Rozdział I „Kryjówka” Edytuj

Muszą gdzieś tu być – krzykną dowódca oddziału Elderyjskich Łowców, znanych głównie z perfekcyjnej celności i umiejętności kamuflażu, oraz posłuszeństwa Białej Mocy wszechświata – jeśli nie znajdziemy tych zdrajców, może być źle, bardzo źle. - Dodał dowódca, w tym samym czasie nad ich głowami siedziało trzech zwiadowców Mrocznych Eldaryjskich Łowców, którzy właśnie byli poszukiwanymi zdrajcami. -Musimy stąd uciekać – rozkazał jeden ze zwiadowców należący do oddziału MZ-12, nagle z ziemi wystrzeliła salwa czerwonych laserowych promieni, dwóch Mrocznych Łowców spadło na ziemię, a trzeci dostał w rękę i uciekł w stronę swojego obozu. Dowódca podszedł do zwiadowców i wystrzelił do nich.

-Dowódco ... nasz oddział ... zwiadowczy ... zniszczony. - zameldował dysząc ostatni z żyjących zwiadowców należących do oddziału MZ-12. Genderiar uderzył w stół i odwrócił się od zwiadowcy. -Śledzili cię ? - zapytał dowódca, patrząc przez okno na posuwającą się do przodu budowę miasta. -Nie, raczej nie. - odpowiedział z nie pewnością Mroczny Łowca, gdy to powiedział, odmeldował się i wyszedł z jeszcze małego budynku dowodzenia. Pięciu budowniczych zaczęło właśnie budować kolejną wieżę obronną, która miała być wbudowana w mur. Po chwili zaczęło mocno wiać, czarno-fioletowa flaga prawie została zerwana z budynku dowodzenia.

-Nie możemy działać w taką pogodę, wracamy – rozkazał dowódca Eldarujskich Łowców. Gdy grupa poszukiwaczy zdrajców, dotarła do bazy zaczęło mocno padać. -Generale, wpadliśmy na trop zdrajców, musieli założyć obóz gdzieś blisko. - Zameldował Dowódca grupy. -Czy masz coś jeszcze do zameldowania ? - zapytał z zainteresowaniem Gender, przywódca wszystkich Eldaryjskich Łowców. -Tak, wysłali oddział zwiadowczy, ale udało nam się go zlokalizować i wybić, niestety został jeden przy życiu. - dopowiedział dowodzący grupą.

Tymczasem w obozie Denderiara, mechaniczni budowniczy kończyli budowę, następnie zaczęli budować koszary, z ziemi wyrosła wielka pół łuk najeżony kolcami, chwilę później zaczęli budować zbrojownię. -Teraz mamy już obronę i wojska, za niedługo nie będziemy musieli się już kryć. - powiedział Denderiar i zaczął się śmiać. Potem wyciągną swoje dawne berło, wysuną rękę. Jego dłoń zaczęła promienieć zielonym i czarnym światłem, z ziemi wyrwała się zwierzęca czaszka i połączyła z jego berłem. Czarny i zielony promień przeszył miasto i przekształcił wszystko w mroczne i demoniczne. Nowy władca znów zaczął się śmiać. -Wezwij mi, pięciu Uzbrojonych Mrocznych Łowców – rozkazał Denderiar, pracownikowi koszar. -Tak jest – odpowiedział pracownik i od razu wziął się do roboty mechanicznych wojowników. Dopiero po trzech godzinach przestało padać i wiać. Władca wezwał swoich nowych wojowników, wyposażył ich w laserowe działa i dołączył do ich oddziału jednego z dowódców. Najpierw wysłał dwa odziały szpiegowskie a dopiero potem miał zamiar wysłać swój nowiutki oddział. -Kapitanie, znalazłem odział wroga. - powiedziała cicho jednostka szpiegowska MS-12.32V1. Eldaryjscy Łowcy nie spodziewali się ze ich oddział jest szpiegowany i że każdy ich ruch widzi Denderiai przez swoją czaszkę w berle. Z nowego miast Mrocznych Eldaryjskich Łowców nazwanego „Henede” wyruszył właśnie czołg typu „Archont” z jednostkami typu U-MŁ 2. -To już kwestia czasy, by zniszczyć miasto mojego brata Dendera. - mruczał pod nosem Władca Mrocznych Łowców, patrząc przez wielkie okno jego fortecy.

Za niedługo

Więcej z Fandomu

Losowa wiki