FANDOM

"Powrót do drużyny"
Brak obrazka
Seria Na Pavakusie
Główny bohater Khazumis/Exinator
Miejsce akcji Pavakus
Autorzy Kostex
Długość: brak danych

Cz.1 Wstęp Edytuj

Khazumis przez kilka lat błąkał się po wyspie. Na początku przyzwyczajał się do nowego wcielenia w jaskiniach wzdłuż rzeki, do której rzucił się płonący dla ratowania własnego życia. Uczył się latać, biegać, wstawać, siadać - wszystko od nowa.
Nikt nie wiedział o jego istnieniu, choć on sam tego nie chciał. Tym bardziej nie chciał tego, by jego dawna drużyna dowiedziała się bolesnej prawdy - kim jest ta cyborgowata istota, że to ich były zmasakrowany, popalony dowódca w jakiejś w pełni mechanicznej zbroi.
Pewnej nocy, kiedy Exinator spał na drzewie w jednym z lasów, ktoś pałętał się wcale nie cicho. Cyborg, bo tak można nazwać Khazumisa w zbroi, obudził się i przygotował działko zamrażające. Po cichu zeskoczył z drzewa. Rozglądał się w pełni gotów do walki. Nagle został zaatakowany przez jakąś dziwną osobę. To nie Angamu ani Toxoris - to kto inny. Exinatorowi ta twarz z kimś się skojarzyła... Był to nie kto inny jak Neptunus.

Cz.2 Tajemnica Edytuj

Zielona postać wyciągnęła harpun i wymierzyła wprost w Khazumisa.

-Kim jesteś przybyszu? Lepiej odłóż broń i odpowiedz. Nie widziałem cię tu wcześniej.

Exinator wcale nie mówiąc opuścił działko i zaczął uciekać. Neptunus zaczął go gonić. Wreszcie cyborg został złapany przez Terydona w powietrzu. Kiedy dotarli do bazy, zaczęli przesłuchanie. Exinator odpowiadał robotycznym głosem:

-Jestem Exinator. Kiedyś, dawno temu, zostałem spalony i zmutowany w cyborga. - mówił półprawdą. -Dlaczego mnie tu ściągneliście?

-To my jesteśmy od zadawania pytań. - odpowiedział nowy dowódca armii - Terydon.

Nagle w drzwiach pojawili się Kubarius i Taxon. Mówili, że armia została w pełni zniszczona. Zostali tylko oni, reszta razem z bronią, została przywalona głazami bunkru. Poszukują piątego członka drużyny. Terydon natychmiast przyjął Exinatora.

Cz.3 Nowe ataki Edytuj

Po kilku dniach kompania została zaatakowana przez resztki armii Vamiozona. Terydon, Kubarius, Neptunus i Taxon, wiedziali, że Vamiozon nie żyje, ale nie wiedzieli jak zginął.
Z dobrej drużyny, ogień jako pierwszy otworzył Exinator. Zamrażał Toxoris, rozcinał ich, bronił ataki. Taxon zabijał swoją rasę z bólem, ale wiedział, że to jego obecnie najwięksi wrogowie. Neptunus był na pozycji snajpera. Najdalej wyszli Terydon i jego zastępca - Kubarius. Rozcinali wrogów co do jednego. W końcu polegli wszyscy Toxoris. Kompania cieszyła się ze zwycięstwa, choć jeszcze to nie był koniec...
Zostali atakowani jeszcze przez długi czas. Wreszcie drużyna Terydona zaatakowała leśną armię w nocy, kiedy wszyscy spali.
Terydon i Kubarius atakowali z powietrza. Neptunus chodził po drzewach. Exinator i Taxon walczyli na ziemi.
Ku zaskoczeniu kompanii, armie złych szły z podziemi, przylatywały z powietrza, docierały na powierzchni, wyskakiwały z wody. Wreszcie Terydon zarządził odwrót. Schowali się pod ziemią.

-Neptunus, ty rozwalaj depesze podwodne. Kubarius, lecisz ze mną i Exinatorem na pozycje lotnicze. Taxon, wciel się w armię Toxoris i rozwalaj ich, tylko po cichu. A teraz do boju! - rozkazał Terydon. Armia Toxoris była jednak zbyt silna. Terydon, Kubarius, Neptunus i Taxon zostali pochwyceni.
Szef Toxoris mówił do Exinatora, ale ten wogóle go nie słuchał. Wytwarzał atak Chivon - ogniowy pożeracz żyć. Wreszcie zaatakował nim z zaskoczenia. Pół armii poległo wskutek ognia. Drugą część Exinator pozamrażał i porozcinał na trzy części. Z szefem poszło jeszcze łatwiej - zamroził i odciął mu tękę, lecąc pozbawił go głowy i kluczy potrzebnych do otwarcia klatek z uwięzioną drużyną.
W nagrodę za wspaniałe spisanie się na misji, został mianowany drugim dowódcą kompanii Terydona.

Ciąg dalszy nastąpi...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki