FANDOM

Autor: Kostex

"Poszukiwacze skarbów"
Wnalogo.PNG
Seria Walki na arenie
Główny bohater Karix
Miejsce akcji Bara Gori Magnus
Autorzy Kostex
Długość: brak danych

Prolog:

Bara Gori Magnus to niewielka planeta w Lakoro. Powstała po Imiennej Planecie , lecz przed Biokoro. Nie panują na niej żadne moce, a współcześni Lakoranie i Biokoranie nie wiedzą o niej nic poza tym, że istnieje na niebie "Nieznana Planeta"... Jednak starożytni wojownicy walczyli o swój honor na tej planecie. Choć nie wiedzieli oni o istnieniu masowego życia na tej planecie, nie brali jej pod swoją własność i nie zakładali tam kolonii. Bowiem obawiali się tej planety...

Cz.1 Na wyspie Edytuj

Na wyspie Gori dzień toczył się zupełnie normalnie, bez żadnych niespodziewanych wojen, walk, bitew, czy innych ponadprzeciętnych zdarzeń. W dżungli pasły się zwierzęta, Agori modlili się w świątni, odpoczywali, pracowali, Glatorianie trenowali, pomagali Agori, zupełnie przeciętny dzień. Do jednego z Agori, Karixa podszedł jego kolega, Sferin.

-Idziesz dziś na walkę bokserów, Karix?

-Nie, dziś nie mogę. Idę z Morotinem poszukiwać Czaszki Wielkiego Smoka. Podobno Skralle mają po nią wyruszyć jutro, więc musimy zgarnąć ją im sprzed nosa.

-Eh, pakujesz się w kłopoty i na dodatek mieszasz w to innych. - martwił się Sferin. - Kiedy coś ci się stanie, będziesz jeszcze przepraszał, że mnie ignorowałeś, a ja tylko powiem: "A nie mówiłem?".

-Oj, przestań już się tak martwić. To tylko mała wyprawa. - uspokajał przyjaciela Karix.

-Mówię ci to jako dobry kolega, nie pakuj się w takie sprawy. Jeśli Skralle chcą mieć tą czaszkę, to niech ją sobie biorą. Wiesz, że nawet pięciu Agori nie da rady jednemu Skrallowi, a co dopiero mówić dwóch Agori masie Skralli! - ostrzegał Sferin.

-Nic się nie stanie! - zapewniał Karix.

-Rób co chcesz, ale żeby potem nie było, że cię nie ostrzegałem. Cześć, idę na walkę. - powiedział Sferin odchodząc ze złym przeczuciem.

-Opowiesz mi tą walkę, kiedy wrócę! - krzyknął Karix nie przejmując się uwagami przyjaciela uśmiechając się.

-Jeśli wogóle wrócisz! - krzyknął Sferin z oddali i zaszył się za drzewami głęboko w dżunglę.

Karix skończył przygotowania do wyprawy i poszedł do Morotina. Kiedy już dotarł, dowiedział się od niego, że zabiera się z nimi Laxon z laguny pragnący zobaczyć ten skarb, Terin z wulkanu w poszukiwaniu metali i materiałów na broń do kuźni i Narutix z gór dla przygody i towarzystwa.
Kiedy już zebrali się wszyscy, dobiegł jeszcze zdyszany Horix z wulkanu spragniony opowiadania potem w wiosce o swoich wyczynach w podróży. Więc zamiast dwóch, ruszyło sześciu.
Ruszyli przez dżunglę, arenę, aż na pustynię...

CDN...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki